Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2018 18:26 - Слугата няма родина, а само господар
Автор: cobracapelo Категория: Политика   
Прочетен: 8259 Коментари: 17 Гласове:
7

Последна промяна: 08.09.2018 18:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Видях кой сложи минуса на предния ми пост,
затова сега искам да кажа нещо на този човек.
Не заради минуса,
а защото ми се повръща от слуги на други държави,
които са забравили родината си.

Щом прилизваш на чужда държава,
значи си подлога.
Харесва ти или не,
ти си подлога.
Дали признаваш или не,
фактът остава непроменен.
Ако искаш го наричай братска дружба,
то си остава прилизване,
щом заради него плюеш на
интересите на своята родина.
Различаваш се от слугите на САЩ
само по едно нещо - цвета на бюлетината.
Иначе си същото раболепно същество,
което се чувства най-щастливо,
докато прилизва на Големия брат.  

По изключение пускам коментарите, ако искаш да се съгласиш с поста. Hе съм постоянно тук и не знам кога ще ги одобря. Може да е след няколко часа. 




 



Гласувай:
8



Предишен постинг

1. radostinalassa - Не мога да те разбера
08.09.2018 21:15
Аз пиша за гения Левашов напр., какъв късмет, че се родил в Русия. Когато бях болна по цял ден слушах руски натуропати и се излекувах. Слушам история на руски. Или казано по - точно на развален български. Какво лошо намираш в това, т.е. в здравето, историята, гениите. На друг език не бих рискувала да се лекувам. За какви задници става дума? Обясни .
цитирай
2. cobracapelo - Аз пиша за гения Левашов напр., к...
08.09.2018 21:35
radostinalassa написа:
Аз пиша за гения Левашов напр., какъв късмет, че се родил в Русия. Когато бях болна по цял ден слушах руски натуропати и се излекувах. Слушам история на руски. Или казано по - точно на развален български. Какво лошо намираш в това, т.е. в здравето, историята, гениите. На друг език не бих рискувала да се лекувам. За какви задници става дума? Обясни .

Ако е само това, няма нищо лошо. Тогава не разбирам защо си припознала себе си в предишния пост, та чак минус си сложила. Не виждам смисъл.
цитирай
3. radostinalassa - Обичам да слагам минуси
08.09.2018 21:47
Минусът е за думата подлоги.
цитирай
4. radostinalassa - Но , докато си слушам филми..
08.09.2018 21:55
Аз естествено си имам и политическа позиция. И тя е такава, каквато я представям. Така, че по - полека с обидите. Всеки си има право на мнение. Не ми вменявай своето. Не се приема.
цитирай
5. cobracapelo - Аз естествено си имам и политическа ...
08.09.2018 22:11
radostinalassa написа:
Аз естествено си имам и политическа позиция. И тя е такава, каквато я представям. Така, че по - полека с обидите. Всеки си има право на мнение. Не ми вменявай своето. Не се приема.

Ясно. Лайна да са, ама руски да са. А България кучета я яли. Срамота! Путин иска да ограничи достъпа до интернет. Ако на теб ти забрани, ще се радваш ли? Бездруго ако не бяха американците нямаше да помиришеш интернет.
цитирай
6. radostinalassa - Много си ограничен
08.09.2018 22:15
Компютърът е измислен от българин. Ако не беше той янките щяха още да мислят със смесените си мозъци. Не бих заменила бялата раса с метисите. Извинявай, но гените са си гени. Не ги заменям за долари. те нямат покритие.
цитирай
7. radostinalassa - Да не наложи цензура
08.09.2018 22:24
Нормално ми се струва. Затова вече избягвам да коментирам.
цитирай
8. cobracapelo - Компютърът е измислен от българин. ...
08.09.2018 22:33
radostinalassa написа:
Компютърът е измислен от българин. Ако не беше той янките щяха още да мислят със смесените си мозъци. Не бих заменила бялата раса с метисите. Извинявай, но гените са си гени. Не ги заменям за долари. те нямат покритие.

С някой друг ли говориш, та използваш мъжки род?
И на мен ми харесва да казвам, че компютъра и измислeн от българин, но трябва да признаеш, че у Джон Атанасов българско е само родословното дърво. Дори не е живял в България. Трудно ми е да го приема за българин. Замисляла ли си се благодарение на какво е успял да измисли компютъра? Защото е живял в страната на неограничените възможности. Според теб дали щеше да измисли нещо ако пасеше овце в някое забутано българско село?
Това за гените ме развесели. Оставям настрана, че явно си расистка, което е страшно грозно и варварско. Доказано е, че поколение от смесени раси e много по-здраво от еднорасовите, защото е генетично имунизирано срещу повече болести и влияния. Така онова за гените и доларите става наистина смешно.

цитирай
9. cobracapelo - Да не наложи цензура Нормално ми ...
08.09.2018 22:37
radostinalassa написа:
Да не наложи цензура
Нормално ми се струва. Затова вече избягвам да коментирам.

Това е най-страшното - вие русофилите приемате лошите неща за нормални. И айде моля, поклонничка на Путин да не ми говори за цензура! Mалко неудобно е при толкова убити и арестувани от путлеристите, за да смачкат свободата на словото.
цитирай
10. cobracapelo - Обичам да слагам минуси. Минусът е ...
08.09.2018 22:40
radostinalassa написа:
Обичам да слагам минуси. Минусът е за думата подлоги.

Да обичаш такова нещо е признак за прикрит садизъм. Какво, не е ли точна думата подлоги? Tи сещаш ли се за по-точна, когато говориш за човек, който слугува на Голям брат, забравяйки коя е родината му?
цитирай
11. radostinalassa - Прегледай филма за смесването на расите, трябва да имаш..
08.09.2018 22:44
някакви знания преди да говорищ. - http://radostinalassa.blog/?&page=2
Никога не говоря в мъжки род.Повтарям се, но мозъкът на Джон е български. Дано това да ти говори нещо..Мозъкът е ретранслатор, никой не е открил в него да се извършва мислене.Ако някой циганин пасе овце в САЩ, значи ще измисли компа? Ти ме ужаси. Познат почерк.
цитирай
12. radostinalassa - Прегледай постинга за расите - 06.09 19:25 - Защо медиците се обявяват против смесването на расите ? Последните изследвания показаха, че именно у метисите има
08.09.2018 22:53
Слагам /-/ преди да се усетя. Много съм бърза. Ине губя много влеме да публикувам постинги, както си мислиш. Само един даскал ме минаваше.
Какво значи слугува? В Русия има много течения, не само едно, както е според теб. Има пета колона, която е подлога на Ротшилдови. Има патриоти. Има всякакви уклони. Много еднообразно ни предлагаш положението там.
цитирай
13. cobracapelo - някакви знания преди да говорищ. - ...
08.09.2018 22:58
radostinalassa написа:
някакви знания преди да говорищ. - http://radostinalassa/?&page=2
Никога не говоря в мъжки род.Повтарям се, но мозъкът на Джон е български. Дано това да ти говори нещо..Мозъкът е ретранслатор, никой не е открил в него да се извършва мислене.Ако някой циганин пасе овце в САЩ, значи ще измисли компа? Ти ме ужаси. Познат почерк.

Сигурно и по родословното дърво на Барак Обама има някъде българин, но дори да го откриеш, най-много да се прекръстиш и после забравяш. Заради цвета на кожата му:-))) Удивително е как хората извъртат фактите за да ги нагодят към това, което им изнася. После защо сметката не излиза:-)))
Джон Атанасов е роден в Америка, получава американско образование, има свободолюбивия продуктивен манталитет на американеца, а ти се хващаш, че предците му живели в България. Смешно е.

цитирай
14. cobracapelo - Слагам /-/ преди да се усетя. Много ...
08.09.2018 23:03
radostinalassa написа:
Слагам /-/ преди да се усетя. Много съм бърза. Ине губя много влеме да публикувам постинги, както си мислиш. Само един даскал ме минаваше.
Какво значи слугува? В Русия има много течения, не само едно, както е според теб. Има пета колона, която е подлога на Ротшилдови. Има патриоти. Има всякакви уклони. Много еднообразно ни предлагаш положението там.

Чии са тези изследвания? На някакви расисти-варвари, които си въобразяват без никакво основание, че са нещо повече от метисите. Като си тръгнала, що не ме пратиш да питам Хитлер, да ми обясни за второто качество на евреите, за непълноценното славянство. Ама как си приличате комунисти и фашисти! Най-странното е, че не го осъзнавате.
цитирай
15. radostinalassa - Това е статистика
08.09.2018 23:09
Най - много метиси има в Южна Америка. Там вече жените са с 30% повече от мъжете. В миналото е имало естествен отбор и болестите са се редуцирали при тях. Сега такъв отбор няма и те се проявяват с пълна сила. А Хитлер си е бил евреин. Не му вярвай. Той е избивал само евреите с баща ариец, които се явяват арийци. Дядо му е бил видният евреин Ротшилд.
цитирай
16. radostinalassa - Знаеш ли докога...
08.09.2018 23:11
играта Santa POP няма да работи? Вече се ядосвам.
цитирай
17. cobracapelo - Знаеш ли докога. . . играта Santa POP ...
08.09.2018 23:30
radostinalassa написа:
Знаеш ли докога...играта Santa POP няма да работи? Вече се ядосвам.

Игри не играя.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cobracapelo
Категория: Забавление
Прочетен: 114506
Постинги: 25
Коментари: 24
Гласове: 245
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031